073-3735049
Contact 321

logo-CRMלקוחות רבים של חברת וובוקס משתמשים במערכת ניהול קשרי הלקוחות Dynamics CRM של מיקרוסופט, המערכת מבוססת על ראייה עסקית רחבה, ומכילה את כל הפונקציות החיוניות לניהול מאגר הלקוחות וההזדמנויות העסקיות.

לצד התפיסה המסורתית של התקנה מקומית של המערכת, על גבי שרת ייעודי ורכישת רישיונות שנתיים, קיימת תפיסה נוספת, חדשנית ופשוטה – רכישת רישיונות לשימוש ב- Dynamics CRM בענן.
היתרונות של תפיסה זו רבים ומשמעותיים ביותר ללקוחות שלנו, לדוגמה:
1.עבודה מכל מקום בעולם, באמצעות גישה אינטרנטית מאובטחת, ומכל פלטפורמה – טאבלט, נייד או מחשב נייח.
2.חיסכון משמעותי בעלויות - אין צורך ברכישת שרת ייעודי ותחזוקה שלו. אין צורך ברכש רישיון שנתי רחב.
שיטת התמחור בענן היא על בסיס רכישת רישיונות ועבודה על גבי הפלטפורמה העננית וללא צורך בשרת בבית העסק!
3.כמו כן, בדרך זו ניתן לרכוש סוגים שונים של רישיונות משתמשים וזאת ע"פ היקף התכונות הנדרשות מכל משתמש – כאשר לרוב ישנן 3 רמות שימוש ובכל רמה תמחור שונה. כך ניתן להתאים את העלויות במדויק לצרכים של הארגון.

למעשה פלטפורמה של Dynamics CRM כפתרון מקוון מאפשרת מענה חסכוני, אמין ויעיל ואלטרנטיבה זריזה לפתרון המקובל. כפתרון ענן, מופעלת המערכת משרתים ייעודים, הכוללים תשתיות פיזיות בתנאים מיטביים, מערכות קירור, זמינות חשמל, מערכות גיבוי-אש ואבטחה פיזית מחמירה, הכל בכדי להעניק שרידות מקסימאלית, אבטחת מידע קפדנית וקישוריות ברוחב פס אמין וגבוה מאוד.

 

פתרון הענן מאפשר לארגונים לנצל את יכולות המערכת המתוחכמת לרבות חסכון בעלויות תפעול, גיבוי סדיר וזמינות מידית ללא צורך בהשקעה כספית על חומרה, תוכנה, רישוי והקמת המערכת.

לאחרונה הותקנה מערכת Dynamics CRM בענן בחברת buy&drive.

ראשית קצת על החברה:

buy&drive הוקמה לפני כמעט עשרים שנה כמרכז מכירה וטרייד אין, הסניף הראשי שוכן באזור התעשייה פולג בנתניה. במקום, חוץ מתצוגה ענקית של מכוניות, מענה רחב הכולל את רכישת הרכב, ביטוח, אשראי, אביזרים ועוד.
בנוסף, קיימים ארבעה סניפים נוספים: בחיפה, תל אביב, הרצליה ורמת השרון.

המוטו שלנו? אנחנו מלמדים את עצמנו כיצד להשתפר, מידי יום. אנו נוהגים בשקיפות, אומרים בבירור גם את "האותיות הקטנות", קשובים והוגנים עם לקוחותינו, גם אחרי ש"סגרנו עסקה". זה נעים וזה משתלם, ללקוחות וגם לנו. לזה אנחנו קוראים Win Win.

לחברה אלפי לקוחות וארגונים בניהם: גלובס, RDT Group, בית ההשקעות "אפסילון", גזית גלוב, פרסום "אדלר חומסקי", מטבחי Bulthaup, אשטרום, קפה-קפה ועוד.

שוחחנו עם גיא כלב, מנהל המכירות של החברה על השינוי שביצעו:

1. כיצד ניהלתם את מאגר הלקוחות עד כה?

היו לנו כ-6 קבצי אקסל שונים על גבי שרת. דרכם ניהלנו את פוטנציאל המכירה, רכש כלי הרכב ומכירתם וכו'.
למעשה הכול נוהל ידנית. כל דבר שרציתי לדעת הייתי צריך לחפש או לסכום על מנת להגיע לתוצאה המבוקשת.

2. למה זה היה פחות טוב?

צורת הניהול הזו גזלה זמן רב ויצרה אי דיוקים שונים. קרה שדברים התפספסו, לכן כל הזמן עשינו בדיקות לוודא שכלום לא מתפספס, ממש לא נוח לעבוד ככה.

3. מה הפתרון שהוצע לכם?

עברתי ל- buy&drive לפני תקופת מה, בתפקידי הקודם עבדתי והייתי רגיל לניהול מכירות באמצעות כלי CRM – אז היה ברור לי שחייבים לעשות שינוי בניהול.
חיפשתי באינטרנט פתרונות ובדקתי כמה מתחרים. אהבתי שלוובוקס הייתה מערכת לניסיון.
שיחקתי בה וראיתי כמה שהיא נוחה וידידותית למשתמש. מבחינתי זה היה הפתרון המוצלח ביותר.

4. כמה זמן לקחה ההטמעה?

מהר מאוד! למעשה תוך 3 שבועות היינו באוויר – אני ביצעתי את האפיון והצרכים שלנו, כולל תהליך עסקי ספציפי לנו, מה אני רוצה ואיך אני רוצה שיקרו דברים.
ועכשיו יש 0 קבצים, כולם עובדים CRM – הכול בשליטה מלוח מחוונים (Dashboard) ייעודי.

5. איזה שינוי זה יצר בניהול השוטף?

ההטמעה הסתיימה בינואר, מאז מורגש גידול משמעותי במכירות, מרגע שהכול בשליטה ניתן למדוד הכול בקלות ולנהל הכול בקלות יותר.
כרגע CRM נכנס רק למודל של מכירות, בשלב הבא נעבור לשירות ותפעול.

6. חוות דעתך על העבודה מול וובוקס?
אני נהנה מאוד לעבוד עם וובוקס. רמת השירות גבוהה מאוד, ואני מאוד מרוצה מהמיישם שחיברו אליי, שימשיכו ככה.

© 2024. כל הזכויות שמורות לוובוקס שירותי מחשוב ענן. ט.ל.ח.
עוצב על ידי פרומו אסטרטגיה שיווקית ופרסום
X